Empties//1

martie 16, 2019


Bună tuturor și bine ați venit sau revenit pe acest blog. Am observat că mi s-au strâns câteva produse terminate așa că uitați și primul articol de acest gen.
Primul produs este balsamul de la Dove, care din păcate, spre deosebire de celelalte produse ale lor, nu mi s-a potrivit, deoarece nu mi-a hidratat părul aproape deloc și nu îl puteam pieptăna ușor. Așa că, dacă aveți părul decolorat de mai multe ori și aveți nevoie de produse foarte hidratante este posibil ca acest produs să nu vi se potrivească nici vouă.


Următorul produs face parte dintr-o categorie foarte importantă, din categoria  produselor pentru igiena orală și este o apă de gură de la Pellamar, pe care o folosesc deja de câteva luni și pot să spun că îmi place foarte mult, deoarece nu are fluor si consider că are și un preț destul de accesibil. Puteți găsi produsul aici. Îmi plac foarte mult produsele lor, deoarece au ingrediente naturale și cei de la Pellamar acordă o atenție foarte mare produselor lor și mereu încearcă să le îmbunătățească dar să și scoată produse noi pe piață, dar puteți găsi mai multe despre ei și despre produsele mele preferate de la ei aici


Am terminat și câteva produse de skincare, mai precis niște nose strips de la Sephora și de la Gerovital. Ambele mi-au plăcut și au fost eficiente, însă dacă ar fii să aleg cu siguranță l-aș alege pe cele de la Gerovital, deoarece ele nu au un miros atât de puternic și au un preț mult mai accesibil
(puteți găsi o părere mai detaliată despre ele aici.



Următorul este un deodorant de la Elkos. Este primul produs pe care îl folosesc de la ei și sinceră să fiu nici nu am auzit de ei până acum. Mi s-a părut un deodorant bun, are un miros plăcut, fresh, nu pătează hainele și rezistă destul de bine, însă nu este ceva ce nu puteți găsi într-un supermarket. Un deodorant cu care se aseamănă foarte mult ar fi cel de la Nivea.


Am terminat și un produs de makeup, și este vorba mai exact de rimelul meu preferat din toate timpurile. Folosesc acest rimel de la Avon, cred că de vreo 4 ani și încă nu am găsit unul, care să îmi facă genele să arate atât de dese și de lungi, dând un aspect de gene false. Este și un produs foarte accesibil pe care îl găsiți des la ofertă în cataloagele Avon sau pe site și un lucru foarte important este că cei de la Avon au oprit testarea pe animale de câteva luni, așa că la ei găsiți doar produse  cruelty free.



Următoarele sunt niște monstre de parfum, pe care le-am primit când am pus comandă pe siteul celor de la Sephora. Ele au un miros excelent, o rezistență extrem de mare, dar din păcate și un preț pe măsură.
Însă dacă aveți posibilitatea și dacă vă plac parfumele care au un miros floral și puțin dulce mergeți și testațil.


Acestea au fost toate produsele, de atunci am mai terminat câteva, însă nu vreau ca articolele să fie foarte lungi așa că despre ele o să puteți citi pe viitor.
Dacă vă plăcut scrieți-mi în comentarii, pe Facebook sau pe Instagram sau dacă ați încercat produsele vă aștept părerile despre ele. Să aveți o zii minunată și aștept cu nerăbdare feedbeckul vostru .❤❤

You Might Also Like

0 Comments