Simte-te liberă cu noul Always Platinum!

iulie 11, 2021


 Luna trecută am primit un colet de la Buzzstore, care conținea patru pachete Always Platinum Duo pack și Single pack mărimile 2 și 3, o trusă pentru cosmetice roz foarte drăguță și un pliant cu detalii despre aceste absorbante.

Pliantul ne îndruma să vorbim deschis despre acest subiect și să promovăm educația menstruală și încrederea în sine. Ei bine, asta voi încerca și eu să fac în acest articol.

Îmi amintesc de ziua în care mi-a venit prima menstruație, eram într-o excursie cu școala și îmi era atât de rușine să merg la o colegă și să îi cer un absorbant, dar în final am reușit. Însă, această rușine am păstrat-o ani de zile. Îmi amintesc că, mergeam la magazin și ascundeam absorbantele în coșul de cumpărături sub alte produse ca să nu fie văzute de alți cumpărători. Nu eram foarte atentă la ce achoziționam și de multe ori am rămas și dezamăgită pentru că, absorbantele respective nu erau potrivite pentru mine și câteva din ele îmi cauzau și iritație.

Peste puțin timp am început să mă documentez și să îmi dau seama că nevoile unei femei sunt dictate de mai multe lucruri, unul dintre ele ar fi volumul fluxului menstrual. Tot în această perioadă am auzit și de brandul Always și am început să achiziționez produsele lor. 

Primele absorbante pe care le-am încercat de la ei aveau un ambalaj portocaliu și din câte îmi amintesc se numesc Always Ultra Normal Plus. Pe acestea le-am folosit ani de zile, însă în timpul nopții ajungeam mereu să mă pătez, iar din acest motiv am început să folosesc și Always Ultra night.

După Always Ultra Normal Plus am trecut la Always Sensitive, iar după la Always Platinum, gama pe care o folosesc și acum și care face și conținutul coletului primit de la cei de la Buzzstore.


Acestea au un confort îmbunătățit, sunt foarte moi iar astfel previn iritarea și au o absorbție mai bună. Absorbția mai bună se datorează celor 1000 de micro-pernuțe absorbante, materialului îmbunătățit și tehnologiei 3D LeakGuard, care previne scurgerile laterale.

Eu sunt foarte mulțumită de ele și cu siguranță le voi căuta cu mândrie în magazinele de unde îmi fac cumpărăturile pentru că ele mă ajută să fac față provocărilor în fiecare zi a lunii.

Iar voi, nu uitați să fiți mândre că sunteți femei și nu vă lăsați descurajate sau oprite de absolut nimic, nici pe perioada menstruației!


You Might Also Like

0 Comments