Make-up de festival cu produse Avon

iulie 11, 2019


Bună tuturor!
Cum a venit vacanța am revenit și eu aici și de data aceasta cu un conținut diferit.
Dacă mă urmăriți pe Instagram sau pe Facebook ați văzut că am participat la ultima campanie de testare Buzzstore și în cadrul ei am testat câteva produse de machiaj de la Avon, dedicate pentru festival. Dar din motiv ce nu am vorbit prea mult despre produse în aceste postări am hotărât să vă vorbesc aici mult mai detaliat despre ele.
Toate produsele au un ambalaj foarte frumos, colorat, care te duce cu gândul la apus (Să fim sinceri, cui nu-i place să admire apusul?), iar deschizându-le vom găsi produsele roz, care este o culoare veselă,perfectă pentru acest sezon. Așa că fără să lungesc această parte voi trece la calitatea produselor, deoarece acela este singurul motiv pentru care sunt cumpărate și folosite.


Primul produs, care este și preferatul meu este iluminatorul lichid Flashlight FX în nuanța Stage Glow, care este un roz deschis foarte frumos. Produsul vine în trei nuanțe Stage Glow, Get Lit, adică o nuanță maronie, care dă aspect de ten sau piele bronzată și Fickering Light, care este un iluminator alb strălucitor, iar toate nuanțele sunt potrivite tuturor tipurilor de ten. Eu am încercat doar nuanța Stage Glow dar mi-a placut foarte mult, deoarece aplicând o cantitate mai mică de produs rezultatul este subtil, iar aplicând o cantitate mai mare, culoarea devine foarte vizibilă. Singurul defect al produsului este că se usucă destul de repede după ce îl aplici, ceea ce se întâmplă la majoritatea iluminatoarelor lichide, iar din acest motiv în momentul în care îl aplicăm trebuie să îl și estompăm. Eu l-am estompat cu beauty blenderul, dar se poate și cu degetul și am aplicat o cantitate mai mare de produs pentru a obține un look de festival. Iar rezultatul a fost următorul:


Următorul produs este mascara Big&Magical, o mascara cu sclipici care vine în cinci nuanțe: Electric Blue, Oassis Teal, care este un fel de tutcoaz și este și nuanța încercată de mine, Sunset Magenta, care este un fel de țiclam și pe care probabil că o să îl cumpăr și eu, deoarece este o culoare foarte frumoasă, Enchanted Violet, care este un mov superb și Festival Black, care este un negru puternic, intens.
Culorile sunt identice cu cele arătate în catalog, rimelul este foarte rezistent, dă un volum foarte frumos, dar este destul de greu de demachiat având acele particule de sclipici.


Iar ultimul produs este creionul cu ștampilă, pe care îl puteți găsi în două variante, prima variantă este cea în formă de steluță, cum port și eu în poză de mai dus, iar cealaltă este în formă unui mic fulger.
Ștampila este pigmentată și are o culoare neagră și este de ajuns să se atingă doar cu suprafața pe care vreți să o folosiți și deja se și vede. Este foarte drăguță și poate fi folosită și pe față dar și pe corp.
Prețul tuturor produselor este foarte accesibil și le găsiți pe situl celor de la Avon sau în broșurile lor.
Eu recomand cu drag aceste produse deoarece cantitatea lor este perfectă pentru acest sezon, prețul este accesibil și au o calitate bună, așa că nu ezitați să le încercați și dacă le-ați încercat vă aștept părerea în secțiunea de comentarii, pe facebook sau pe instagram.
Have a nice and happy day!! 😺😺🦄🦄
@avonspace @buzzstore_ro
#buzzAvon #buzzavonfestivallook #festivalfriday



You Might Also Like

0 Comments