Ce produse de îngrijire a tenului folosesc de la Pellamar?

noiembrie 15, 2018


Bună și bine ați venit sau revenit pe acest blog!
Înainte de a vă împărtăși experiența mea cu firma Pellamar aș vrea să vă povestesc puțin despre ei.
Pellamar este un brand românesc care s-a alcătuit în anul 1970 deodată cu Gerovital și produsele au la bază nămol sapropelic dar și uleiuri, vitamine și alte extracte naturale.
Gamele Pellamar sunt formulate pentru a ameliora procesul de îmbătrânire , pentru a combate acneea, a reface pielea stresată, a reduce inflamațiile și durerea,  a întreține sănătatea intimă, dar au și o gamă pentru îngrijirea părului, care se numește Beauty Hair și una pentru menținerea sănătății orale, care se numește Oral Care.
Eu am folosit produse din gama Oral Care, Beauty Hair, Bioactive's Acne și Therapy. Însă astăzi o să vă vorbesc doar despre produsele din gama Bioactive's Acne, adică produsele pentru combaterea acneei și despre un produs din gama Therapy pe care îl folosesc în combinație cu produsele din gama menționată mai sus.
Primul produs este un gel de curățare, care este defapt un gel purificator, deoarece îndepărtează excesul de sebum, și impuritățile fără a usca pielea.
  El conține extract  de floare de lavandă, extract Pellamar, care încetinește procesul de îmbătrânire și cel mai important,acid salicilic și din fericire nu conține parabeni și costă 46 de lei însă are 250 de mililitri iar din acest motiv consider că prețul este bun.
Textura lui este gelatinoasă și are un miros subtil, neutru, care la aplicare nici măcar nu se simte. Eu îl folosesc dimineața și seara așa cum este și recomandat. Se clătește extrem de ușor și îmi place foarte mult deoarece a fost extrem de util mai ales în perioada în care am avut acnee severă, așa că îl recomand cu toată sinceritatea.
Al doilea produs de care nu mă pot lipsi însă îl folosesc doar de 2 ori pe săptămână este masca din aceeași gamă care și ea este foarte benefică tenului: dezinfectează, curăță porii, distruge bacteriile, care provoacă acneea și stimulează circulația. Lasă tenul catifelat și moale la atingere și nici el nu conține parabeni, iar prețul lui este de 43 de lei pe situl celor de la Pellamar, însă acest produs are doar 50 de mililitri și arată în felul următor:


Următorul produs, adică ultimul din această gamă, este un gel pentru zona ochilor. Acesta este singurul produs dintre cele patru din acest articol pe care nu îl folosesc  de cel puțin un an . Pe el l-am cumparat la începutul acestei luni, ceea ce înseamnă că îl folosesc deja de doisprezece zile. Produsul estompează semnele oboselii de sub ochi și dă o luminozitate acestei zone. Eu l-am cumpărat pentr-u a previne ridurile din această zonă și pot să spun că sunt mulțumită de el. Nu mă pișcă zona ochilor când îl folosesc, chiar din contra simt o senzație de răcire, ceea ce este foarte revigorant și nu conține alcool, parfum și nici parabeni. Eu aceste produse le cumpăr de pe situl celor de la Pell Amar și prețul acestuia este de 35 de lei.


Ultimul produs este din gama Therapy și este o cremă cicatrizantă, pe care eu o folosesc pentru ameliorarea și dispariția petelor lăsate de acnee. Ea are un miros puternic de propolis, dar pe lângă acest ingredient conține și aloe, colagen și miere de albine. Produsul se poate folosi și pe alte zone ale corpului în cazul unei arsuri de exemplu. Eu îl folosesc seara deoarece crema are o culoare ușor gălbenuie. Ea costă 39 de lei.


 Sper să vă placă aceste produse și să le încercați, iar dacă le-ați încercat vă aștept în secțiunea de comentarii, pe Facebook sau pe Instagram, și voi reveni în curând cu următorul articol.😺😺❤

You Might Also Like

0 Comments