Mini trip-Cavnic

februarie 07, 2019



Bună tuturor!
În primul rând aș vrea să vă spun că știu că am fost absentă în luna Ianuarie, însă acest lucru a fost deoarece a venit sesiunea și nu am avut timp pentru a posta pe blog dar mă voi revanșa față de voi în curând.
În articolul de astăzi m-am gândit să vă povestesc puțin despre ziua petrecută la pârtiile Icoana din Cavnic din județul Maramureș.


A fost o zii excelentă însă traficul a fost groaznic deoarece noi am hotărât să mergem chiar înainte de ziua de revelion fără să ne rezervăm o cabană sau orice alt ceva, așa că am gasit foarte greu parcare. Care dintr-un punct de vedere a fost foarte bine deoarece am avut ocazia să ne uităm în jur să admirăm priveliștea și să facem niște poze foarte drăguțe.


Noi am fost doar în zona pârtiei Icoana deoarece acolo era o pârtie pentru sanie și doua pentru snow-tubing. Am ales  Snow-tubingul deoarece câțiva dintre noi nu știau să schieze, inclusiv eu, așa că am căutat ceva ce acasă nu găsim sau nu putem face și care ni s-a părut interesant. Snow-tubingul a fost foarte amuzant și a constat din patru trasee, din care două pentru copii. În ciuda faptului, că multă lume stătea la rând pentru a închiria am ajuns foarte repede la începutul rândului ceea ce nu se putea spune despre oamenii care stăteau la rând la telescaun sau la închiriat de echipamente de ski sau de snowboard.


Prețul a fost foarte ok și chiar s-a meritat (o oră de snow-tubing fiind 30 de lei).
După ce am terminat am mers să mâncăm. Nu pot să spun că a fost o varietate foarte mare de meniuri însă mâncarea a fost bună, proaspătă și caldă și a avut și ea un preț super accesibil.


Așa că dacă vreți și voi să faceți o mini excursie spontană vă încurajez să o faceți, deoarece vă puteți distra chiar și fără să cheltuiți foarte mult și din punct de vedere al peisajului chiar vă recomand să vizitați Cavnicul dacă aveți posibilitatea.
Să aveți o seară plăcută și nu uitați să mă urmăriți pe Instagram și pe Facebook unde puteți afla mereu când apare următorul articol.❤❤❤

You Might Also Like

0 Comments