Frisomat îndeplinește visele!

noiembrie 16, 2020

Indiferent dacă îți dorești o sală de fitness, un shoowroom, un magazin sau chiar un centru de chitație, Frisomat îți vine în ajutor și îți îndeplinește visul!




Frisomat este o companie de construcții belgiană, care activează deja de 40 de ani. Ei și-au început activitatea în România de 24 de ani și în acest timp au construit peste 900 de hale industriale, iar datorită acestei experiențe și nenumăratelor beneficii, pe care o să le împărtășesc cu voi în acest articol, am hotărât să apelez și eu la ei.
Visul meu nu necesită o hală foarte mare cum sunt cele pentru depozitarea alimentelor, ci una mijlocie. După cum mulți dintre voi știți deja de patru luni m-am apucat de fotografie și îmi doresc să evoluez, astfel am decis să îmi transform hobby-ul într-o afacere. Pentru asta o să am nevoie de un spațiu de depozitare pentru echipamentul meu și de un studio.
Îmi doresc ca studioul să fie potrivit atât pentru fotografia de familie cât și pentru cea individuală sau de cuplu, dar pe lângă acestea să pot incorpora un birou și un colțișor pentru fotografia de produs. Fiind destul de activă în diferite campanii de beauty pe Instagram, acest colțișor îmi va fi de mare folos.
Astfel eu și prietenul meu am hotărât să construim o hală în care și el și eu ne vom putea desfășura activitatea. Visul lui fiind de a deschide o sală de sport.



Ne dorim ca acest proiect de hală metalică șa fie gata relativ repede, iar acesta este unul dintre beneficiile celor de la Frisomat. Ei realizează construcțiile într-un timp relativ scurt, iar posibilitățile lor nu sunt limitate.
Mi-a plăcut foarte mult că pot alege designul atât pentru interior cât și pentru exterior lăsând astfel a amprentă personală deja de la începuturi. Cât despre materiale pot să spun că acestea sunt de calitate superioară, au o rezistență îndelungată și fiecare proiect este construit cu ajutorul unui arhitect priceput.
Acum voi aduce în discuție din nou sustenabilitatea. Despre care v-am tot povestit în ultimele articole și sunt foarte fericită să aflu că firma pe care am ales-o să îmi construiască micul meu studio pune accent pe sustenabilitate. 
La Fristomat 50% din energia consumată la producția materialelor provine de la panouri solare, iar deșeurile se reciclează. Nu uitați fiecare reciclare este un pas spre schimbare!
Dacă nu v-am convis până acum cu sustenabilitatea, posibilitățile nelimitate, viteza sau cu experiența în domeniu, poate o să vă conving cu, comunicarea continuă.
Da! După cum ați ghicit Frisomat comunică pe tot parcursul proiectului atât cu arhitectul, antreprenorul, proiectantul cât și cu, clientul, ca totul să decurgă fără complicații și fără întârzieri.
Pentru noi acest pachet este tot ce avem nevoie pentru a fi 100% siguri că totul va decurge exact cum ne dorim. Abia aștept să se finalizeze construcțiile și să încep cu decorația interioară. 



Prima temă pe care o voi aborda în studio va fi cu siguranță o temă de Crăciun pentru care, m-am gândit să montez și să decorez doi brazi artificiali, care vor fi așezați lângă o canapea moale și confortabilă. Deja pot să văd cadourile de sub brad și decorțiunile simple dar numeroase de pe el. Iar în acest decor, culorile dominante vor fi roșu și alb. Roșul reprezentând cel mai bine Crăciunul pentru mine. 



În concluzie, vă aștept și pe voi în studioul meu construit de Frisomat și sper să fiți și voi la fel de încântați și entuziasmați ca și mine să pășiți spre Polul Nord și spre spiritul sărbătorilor.

Articol scris pentru SuperBlog 2020. Proba 18.

You Might Also Like

0 Comments