Haideți să facem lumea mai bună și de Crăciun, cu E-Sărbătoare!

noiembrie 18, 2020





Crăciunul se apropie cu pași repezi, iar eu număr deja zilele. Îmi imaginez cum voi sta în seara de crăciun pe canapeaua mea confortabilă alături de famile și prieteni și alături de multe bunătăți. Abia aștept să savurez turta dulce, vinul fiert și ciocolata caldă, care nu pot lipsi din gospodăria mea în acestă perioadă.

Sinceră să fiu, sper să avem un Crăciun alb. Eu iubesc zăpada, iar după o plimbare lungă la aerul curat îmi va face o plăcere imensă acel vin fiert de care vă spuneam și voi deschide cadourile cu mult entuziasm. Amintind de cadouri mi-am adus aminte de brad. Anul acesta voi cumpăra un brăduț artificial și o să vă spun și "De ce?"

Anul acesta am ajuns la concluzia că trebuie să fac mai mult ca să apăr mediul înconjurător. Nu sunt chiar cea mai pricepută și harnică persoană când vine vorba de asta, dar îmi doresc să fac o schimbare, iar fiecare gest este deja o schimbare. Iar ăsta nu este singurul avantaj pe care îl oferă această soluție.

Un brad de acest fel nu doar că durează ani la rând, dar oferă și o provocare, o provocare de a veni cu idei noi de design. Eu, sinceră să fiu, ani la rând am decorat casa în același fel. Nu! Defapt mereu a fost decorată la fel, dar anul acesta ne-am gândit să ne punem creativittea la încercare alături de familia mea și sa mergem pe varianta de brazi de Crăciun colorați. Astfel va trebui să ne distanțăm de tematica obișnuită și să folosim alte culori decât roșu și alb.

Bine ați observat, am scris brazi pentru că, anul acesta vom avea doi. Unul pentru mini-studioul meu și unul în camera în care obișnui să fie mereu bradul, unde ne adunăm toți anual plini de veselie, ia unul din acestea probabil că va fi auriu.



Un alt avantaj va fi lipsa murdăriei și confortul, deoarece mereu ne-a fost incomod să, călcăm pe acele bradului, însă trebuie să avem grijă la caliatea acestui brăduț. 

După cum bine știți, brazii artificiali sunt făcuți din PVC, care el la rândul lui este toxic. Astfel, brazii de proastă calitate, stricați de noi într-un timp foarte scurt vor spori dăunarea mediului, pe care noi încercăm să o evităm, ăsta fiind principalul motiv pentru mulți care aleg bradul artificial. Din acesta motiv am ales să cumpăr bradul de pe E-Sărbătoare, unde totul este de calitate și opțiunile sunt multe și ce ma bucurat destul de tare este că există posibilitatea livrării gratuite, care lipsește de la firme mult mai cunoscute. Pentru mine și acest aspect contează și o să vă spun imediat și de ce.

Pe lângă achiziționarea unui brad de crăciun artificial sau al brazilor am decis să plantez și câțiva brazi naturali în pădure și în curtea mea, care vor ajuta mult dar vor arăta și foarte bine.

Dacă îți place ideea te invit să faci și tu asta cu mine, deoarece voi filma procesul pe Instagram și haideți să facem lumea mai bună și de Crăciun, achiziționând un brad de pe E-Sărbătoare.



Articol scris pentru SuperBlog 2020. 




You Might Also Like

0 Comments