Băcănia Tei propune o provocare!

noiembrie 15, 2020

Gătitul are un rol foarte important în familia nostră. Încercăm să mâncăm cât putem de sănătos și să nu cumpărăm mâncăruri semi-preparate, dulciuri sau fast-food. Ne informăm uneori și despre producător ca să fim siguri, că viitoarele noastre produsele vor fi cât se poate de calitative, iar din acest motiv am acceptat și provocarea celor de la Băcănia Tei.

Am auzit recent de ei, în cadrul concursului SuperBlog, unde am aflat că și ei sunt producători locali și selectează foarte atent atât fructele cât și legumele, dar și fiecare ingredient din componența produselor lor.



Astfel, cum am și menționat mai devreme am acceptat provocarea de a vă arăta o rețetă pe care eu o folosesc foate des pentru ami potoli pofta de dulce. Pachetul a ajuns foarte repede și produsele neperisabile au fost împachetate cu mare grijă ceea ce ma bucurat mult. Am putut alege doar produse neperisabile deoarece ei pun accent și pe prospețime, însă în București și în Ilfov există posibilitatea de a comanda și produse perisabile, cum ar fi carnea, mezelurile, legumele și fructele.



Primul produs ales de mine a fost Fusilloni Artigianali, niște paste extraordinare de gustoase din făină de grâu dur, într-o cantitate de 500 gr,  pe care le-am preparat alături de o conservă de ton, ceapă și bulion, recreând astfel o variantă simplă de paste cu ton. 


După acestă masă copioasă nu m-am putut abține să beau și un pahar de nectar ecologic de caise. În ciuda faptului că acesta nu conține zahăr are un gust dulceag. Acesta a fost probabil produsul meu favorit, iar ambalajul este și el foarte drăguț.


Ce poate fi mai util decât mierea? Ei bine, încă nu am găsit răspunsul la această întrebare. Mierea era prezentă în casa noastra din totdeuna și o folosim atât în preparate cât și în ceaiuri, însă au fost nenumărate ocazii când am mâncat-o pe pâine, alături de unt și am băut lapte pe lângă acestea. Să nu vorbim de laptele cu miere care și el este foarte bun. Pe lângă consum, obișnuiam să o folosesc și în anumite măști pentru față, fiindcă mierea are nenumărate proprietăți. 

De ce este mierea de la Băcănia Tei mai bună decât cele din hipermarketuri? Să începem cu prețul, care este unul foarte bun și la care, să recunoaștem, că majoritatea suntem atenți, apoi să trecem la culoare. Aceasta din urmă ne arată, dacă produsul nostru este natural. Mierea polifloră trebuie să fie de un galben deschis și să strălucească la lumină, exact ca și aceasta. Densitatea ei este de asemenea corespunzătoare. Toate aceste aspecte pe mine m-au convins să aleg această miere în loc de aceea din hipermarket, care ma dezamăgit deja de câteva ori.



Acum să trecem la rețeta promisă pentru care voi folosi ultimul produs cumpărat și pentru care v-am creat și un filmuleț, care vă va fi de mare ajutor dacă o să recreați rețeta. Pe acesta îl găsiți pe canalul meu de youtube.



Înainte să închei vreu să vă menționez că, sunt foarte mulțumită de produsele primite și vă asigur că și voi veți fi, dacă decideți să le achiziționați și să vă invit și pe voi să faceți parte din această provocare. Puteți să îmi trimiteți rețetele voastre pe Facebook, Instagram sau puteți să le scrieți chiar și în comentarii. Abia aștept să văd ce vă potolește vouă pofta de dulce.

Cât despre dulceața de zmeură, la care eu îi tot spuneam gem în videoclip, nu pot să spun doar lucruri bune și să o citez pe mama mea: "are un gust ca pe vremuri". Din toate acestea sper că reies standardele ridicate celor de la Băcănia Tei și faptul că ei vor să păstreze gusturile copilăriei.


Articol scris pentru SuperBlog 2020. Proba 17.








You Might Also Like

0 Comments