Medicale-Shop.ro întreține igiena în spațiile publice interioare

noiembrie 20, 2020

În momentul în care intrăm într-un spațiu public, indiferent dacă acesta este un salon de înfrumusețare, un centru de educație sau chiar un spital, primul lucru pe care îl observăm este curățenia sau chiar lipsa ei. Acesta este unul din cele mai importante aspecte pe care eu le caut în astfel de locații și nu doar în această perioadă. Pentru mine lipsa prafului, mirosul plăcut, și aspectul încăperii îmi spun foarte multe și despre calitatea serviciilor chiar în primele momente, însă se pot ivi în câteva minute și probleme.



Legat de această problematică o să vă povestesc o întâmplare reală de acum câțiva ani. A fost anul în care terminasem liceul și căutam un makeup salon pentru ziua cea mare, a banchetului bineînțeles. Prietena mea având o nuntă în această perioadă se programase la cel mai bun salon din oraș pentru aceleași servicii și ma luat și pe mine cu ea. Cum acesta era salonul unde intenționam să mă programez și eu în curând, am fost extrem de fericită. În sfârșit puteam să merg să îl vizitez și să "fur meserie" fiind începătoare în arta machiajului pe atunci. Mă simțeam de parcă aș merge la o prezentare sau la un curs.   
Am intrat. Aerul era curat și totul era în nuanțe de roz și alb. Singura chestiune, care ma deranjat era noroiul de la intare, însă fiind o zi ploioasă nu i-am dat o semnificație prea mare pentru că restul podelei arăta foarte curat. În salon lucrau patru persoane, iar noi am mers la masa din capătul încăperii și ne-am așezat.
Doamna a fost foarte drăguță cu noi și prietenoasă. Ne-a arătat câteva exemple de machiaje după care, prietena mea a ales preferatul ei, un machiaj simpu în nuanțe pământii. 
Respectiva doamnă sa apucat de lucru foarte repede, însă fără să îi îndepărteze praful de pe față, răspunsul prietenei mele că nu sa machiat în ziua respectivă a fost suficient pentru ea să aplice crema hidratantă. Atunci am observat lipsa șervețelelor.
Munca ei a continuat, a finalizat machiajul feței, după care a trecut la cel al ochilor pentru care a utilizat pensule pătate cu produs. Folosite probabil pe clienta sau clientele dinaintea noastră. Machiajul a ieșit impecabil, însă lipsa igienei a fost de ne iertat, astfel am decis să nu merg acolo pe viitor.
Întradevăr din cauza pandemiei am devenit mult mai atenți la detalii și toți încercăm să întreținem igiena în aceste spații publice, însă în unele locuri aceasta este înreținută doar din cauza măsurilor impuse de autorități și a fricii. Aceasta este o idee greșită deoarece igiena trebuie să rămână cel mai important țel și după această perioadă grea. Astfel, pentru asta avem nevoie de puțin ajutor.
Ajutorul despre care vă voi vorbi astăzi sunt provine de la Medicale Shop. Ei importă și distribuie consumabile medicale de calitate superioară companiilor și instituțiilor deja de peste 20 de ani. 



Printre produsele lor se numără: consumabile medicale, de hârtie, echipamente de protecție, dezinfectant, botoșei, măști, covorase antibacteriene, viziera, role cearceaf, servețele, pijamale de unică folosință, Adar Unic Solutions.
Acum să vorbim puțin și despre igienizare, pentru că ea este diferită de curățenia propriu-zisă și chiar și de dezinfectare. Pentru ca totul să fie în regulă într-un spațiu public nu este îndeajuns șă facem curățenie, cum a fost și în salonul secris de către mine, chiar dacă deja aceasta face o mare diferență în încăpere, ci avem nevoie ca suprafețele și ustensilele să fie igienizate și dezinfectante. Igienizarea este reducerea bacteriilor de pe suprafețe, care trebuie efectuată la anumite intervale orale, iar dezinfectarea înseamnă distrugerea acestor viruș și bacterii, care ar trebui făcută și ea foarte des. Trebuia de exemplu în salon să se dezinfecteze atât scaunul, cât și ustensilele.
De ce spun, că igienizarea trebuie făcută în anumite intervale orale? Ei bine, din cauza traficului și aglomelării. În saloane, spitale, centre sportive sunt prezenți foarte mulți oameni pe parcursul zilei, ceea ce înseamnă foarte multe atingeri ale suprafețelor și posibilitatea răspândirii bacteriilor. 
Acestea fiind spuse, eu vă recomand să acordați o atenție mai mare întreținerii igienei în spațiile publice și să alegeți produse de calitate, cum sunt cele de la Medicale shop.




Articol scris pentru SuperBlog 2020. Proba 20.



You Might Also Like

0 Comments