A venit perioada de reduceri!

noiembrie 11, 2020


Perioada reducerilor a fost mereu una dintre perioadele mele preferate, iar îmbrăcămintea la reducere este probabil cea mai tentantă pentru mine. Din acest motiv este imposibil să nu plasez măcar o comandă pe Answea.ro de Black Friday.
De ce Answear? Ei bine, aceasta este o întrebare foarte ușoară. Aleg să achiziționez produsele lor datorită gamei largi pe care o au. La ei se găsesc peste 300 de branduri de top, printre care se numără și Adidas, Under Armour, Nike, Pepe Jeans, Columbia, care sunt unele dintre brandurile mele preferate. Pe lângă asta, produsele sunt 100% originale și comanda ajunge repede și în siguranță la domiciliu.
Pot să spun, că o dată cu pandemia am realizat cât este de importantă calitatea. Chiar dacă nu am folosit multe haine în această perioadă tristă am avut destul de mult timp să le sortez. Atunci am văzut cât de repede sa degradat materialul unora dintre ele și am dat de altele pe care nu le-am purtat doar o singură dată. Asta mă aduce la a doua chestiune pe care vreau să v-o împărtășesc și anume, o să comand doar acele articole care îmi plac cu adevărat și de care am nevoie.
Aproximativ de o săptămână vânez hainele de acest gen și le adaug în wishlist, iar azi a sosit vremea să le aleg pe acelea care vor ajunge sigur în coșul meu de cumpărături.



Primul articol este o geacă oversize de la Answear Lab. Ador tipurile astea de geci deoarece sunt foarte lejere și pot face parte din nenumărate ținute casual, iar culorile sunt fenomenale. Vișiniul din componență sigur va înviora ținutele mele chiar și în perioada aceasta de toamnă, când eu țin să port doar negru.



Următorul este un palton lung tot de la acelați brand. Acesta, la mine va ajunge până sub genunchi, eu fiind minionă, dar exact asta am căutat. Modelul acesta este la modă anul acesta și pare a fi și unul foarte comod, sub care putem purta cu ușurință și hăinuțe mai groase.
Am nevoie și de câteva pulovere noi, pentru că ale mele sunt destul de vechi și materialul lor a început deja să se deterioreze. Când vine vorba de acestea mereu apelez cu încredere la cele de la Mango. Ei au foarte multe modele și culori, iar rezistența este una mare. 



De data acesta o să merg pe pulovere albe și nu doar pentru că sunt niște piese esențiale din garderoba fiecărei femei ci și pentru că acestea sugerează luxul prin simplitate.
O să am nevoie și e o pereche de blugi simpli, negri. Pe aceștia îi port cel mai des probabil pentru că sunt cei mai ușor de combinat, astfel nu pot rata ocazia de ai cumpăra la reducere, mai ales că în orașul meu micuț prețurile sunt destul de ridicate. Blugii mei preferați sunt probabil cei de la Medicine deoarece prețurile lor sunt foarte accesibile, iar materialul și culoarea rezistă mult timp.


Probabil anul acesta nu voi cumpăra bocanci pentru că aceștia au făcut deja conținutul unei comenzi anterioare pe Answear. Am cumpărat o pereche de bocanci alb de la Mustang, de care sunt foarte mulțumită și de care v-am mai povestit într-un articol.
Cum Black Friday pe ANSWEAR.ro va fi unul destul de generos, reducerile ajungând până la 70%, nu am ezitat să adaug în coș și câteva articole sportive.
Bineînțeles că acestea sunt de la Adidas și de la Nike pentru că, aceste branduri fac o treabă foarte bună când vine vorba de rezistență și design.


Pe lângă perechea de leggings de mai sus, care îmi vor fi de mare folos atât la sală, cât și acasă, am pus ochii și pe o pereche de pantaloni sport, pe care îi admir deja de câteva luni. După cum vedeți și aceștia au în componență aceleași culori ca și perechea de mai sus și după cum am spus, designul este demn de admirat.


De la Nike am avut nevoie doar de o bluză mai grosă cu buzunare. Cu aceasta voi putea ieși în oraș și o să mă simt confortabilă. Bluza are un dezign simplu și sigla brandului nu este foarte vizibilă, ceea ce oferă simplitatea pe care o căutam.



Cam asta este tot. Articolele sunt numeroase, însă nu exagerate. Acestea îmi plac foarte mult și abia aștept să ajungă comanda să mă bucur de ele.
Voi ce intenționați să comandați de pe ANSWEAR.ro de Black Friday?


Articol scris pentru SuperBlog 2020. Proba 16.


You Might Also Like

0 Comments