Savurează și tu natura prin Melinis!

octombrie 30, 2020

 

Natura este fascinantă. Ea ne uimește mereu și ea este aceea care ne stârnește curiozitatea tuturor. Ea poartă secretele a tot ce a creat omul până acum, inclusiv secretele evoluției noastre. Natura este o sursă de inspirație, o încurajare. Ne încurajează să o folosim, să o admirăm și în tot acest timp să îi purtăm de grijă.
Cei de la Melinis au ales o metodă foarte interesantă de a se folosi de ea. O metodă, care a creat o bunătate de nedescris. 
Ei și-au început activitatea cu zece ani în urmă într-o regiune minunată izolată de poluație, iar prima creație a fost o combinație între fructele proaspete și mierea de salcâm la care puțin mai târziu au adăugat petale de trandafiri crude, astfel creând specialitățile de azi.



Melinis nu este miere, nu este nici dulceață, ci este cu totul altceva, iar acest altceva mi-a stârnit și mie curiozitatea. Astfel m-am decis să încerc aceste produse din ingrediente naturale. Am început să consum bunătățile lor destul de recent, însă sunt sigură că nu mă voi putea despărți de ele. 
Preferatul meu este Melinis cu zmeură, doarece zmeura este slăbiciunea mea încă din copilărie, însă nici Melinis de cătină nu este mai prejos. Ador faptul că ele nu conțin zahăr și îmi place foarte mult să simt cum fructele crude se combină cu restul ingredientelor, dar totuși la fiecare mușcătură li se simte foarte bine savoarea.



Sincer, înainte să cumpăr Melinis cu cătină eram puțin nesigură și sceptică, deoarece știm cu toții că, cătina are un gust acrișor și puțin amărui, care pe mine pe atunci nu mă încânta. Mereu am fost o persoană care adoră dulciurile, dar din păcate majoritatea sunt pline cu zahăr, coloranți și conservanți, iar acestea cu timpul dăunează organismului. Dar uitați că mai sunt și miracole! 
Pentru mine este un miracol că pot consuma acest fruct într-o combinație gustoasă și să beneficiez de toate proprietățile lui. Proprietăți, care sunt numeroase și se păstrează datorită metodei unice de preparare conform căreia mierea, petalele de trandafir și fructele deshidratate se amestecă la temperaturi de sub 35 de grade.



Acum pot spune stop gustului amărui de cătină, stresului și a anemiei și în același timp pot să mă bucur de dulciuri, fără să mă îngraș. 
Mulțumesc Melinis și abia aștept să încerc toate produsele voastre făcute și împachetate cu grijă!


Probă scrisă pentru SuperBlog 2020. Proba 11.



You Might Also Like

0 Comments