De ce sunt utile cristalele naturale ?

noiembrie 02, 2020


Echilibrul a avut un rol foarte important în cultura japoneză încă din cele mai vechi timpuri, iar speranța lor la viață este și în momentul de față cea mai ridicată, însă contează foarte mult și calitatea vieții. Acest lucru începem să îl realizăm și noi mai ales atunci, când stresul și anxieatatea sunt din ce în ce mai frecvente. Încercăm să ne relaxăm uitându-ne la televizor sau la telefon, care nu este cea mai bună modalitate și uităm să ne apropiem de natură. Natura, care obișnuia să aibă o conexiune mult mai adâncă cu oamenii. Nu mă înțelegeți greșit, folosim natura în toate scopurile posibile, însă uităm uneori că o putem folosi și pentru relaxare, mai ales în lumea asta aglomerată, unde timpul începe să aibă din ce în ce mai mare valoare.

O posibilitate de a ne folosi de natură este prin cristalele naturale, pe care le putem purta ca pe niște accesorii sau cu un scop puțin mai serios.

 "De ce sunt utile cristalele naturale?" . Aceasta este o întrebare la care am găsit recent răspunsul datorită celor de la Stone Mania unde, pe lângă pietre semiprețioase și bijuterii superbe, găsiți numeroase articole care vă ajută să vă alegeți piatra potrivită nevoilor sau plăcerii voastre.



Acestea se pot lega cu zodia, cu chacra ele având diferite efecte asupra noastră. Când eram mică mama mea obișnuia să îmi cumpere pietre semiprețioase pentru zodia Capricorn și uneori și cristale terapeutice. Una era mai frumoasă decât cealaltă. Dintre ele preferata mea era una micuță verde pe care o purtam la gât. Pe vremea aceea nu înțelegeam de ce sunt atât de importante pentru ea și de ce insită așa de mult să le port, apoi am aflat răspunsul și  a intervenit negarea. Eram sigură că nu este adevărat și că ea este doar superstițioasă, Acum văd puțin diferit lucrurile, chiar dacă am rămas la fel de realistă și chiar dacă, caut mereu răspunsurile științifice, am învățat să acord o șansă noutăților și să apreciez frumusețea, care cu siguranță are rol în dezvoltarea noastră.



M-au interesat în mod special cristalele care au o influență asupra somnului. Având probleme de acest gen deja de câteva luni, în special din cauza sedentarismului, care a venit deodata cu carantina, am ales să cumpăr ametistul, un cristal deosebit în nuanțe de violet, care ajută și în cazul insomniei. Insomnie, care este declanșată datorită unei minți hiperactive. Această piatră, de asemenea este folosită încă din cele mai vechi timpuri, de exemplu la norvegieni purta rolul de apărare împotriva demonilor și a furtului, ceea ce mi se pare foarte interesant, însă pe mine ma convins cularea irezistibilă pe care o poartă.


Mi-a plăcut foarte mult că, am primit și un certificat de autencititate la cumpărare și prețul a fost extrem de accesibil, care este un aspect important pentru mine și o să vă spun imediat și de ce, dar acum a sosit timpul să vă spun și ce schibare am observat de la ultima mea achiziție. 

Sinceră să fiu, nu știu dacă subconștientul meu este de vină, sau acest cuarț chiar are efect, dar am început să dorm mult mai bine. Obișnuiesc să îl țin în mână câteva minute, după care să îl pun pe măsuța de lângă pat, după care mă simt puțin mai relaxată, iar acest aspect ma convins să folosesc aceste pietre pe post de decorație în camera mea. 

În concluzie pietrele prețioase pot fi un simbol, un remediu pentru anxietate sau doar un accesoriu, dar indiferent pentru ce alegeți să le purtați sau să le folosiți sunt sigură că o să vă placă.


Articol scris pentru SuperBlog 2020. Proba 12.



You Might Also Like

0 Comments