Încredera în sine - O altă abordare.

septembrie 06, 2020

 Bună tuturor!

Astăzi o să încerc să dezbat un subiect puțin mai delicat, dar care mi se pare că este destul de important și mai exact încrederea în sine. Un subiect extrem de complex, care se poate aborda în foarte multe feluri.



Încrederea în sine este influențată de ce vedem în oglindă, dar este mult mai influențată de ce vedem la televizor, pe platformele de social media și este și mai influențată de ce spun persoanele din jurul nostru, iar azi o să pun accentul pe acest aspect.

Unul din cele mai mari defecte ale mele este, că sunt o adevărată regină a dramei 😂 sau cel puțin așa mi se spune. Lucru, pe care pe mine, sincer nu mă deranjează, chiar dacă poate că ar trebui, însă am primit foarte multe critici negative de alungul anilor legate de exemplu de greutatea mea sau de punctele mele de vedere, care m-au afectat și pe care eu nu le văzusem înainte și sunt extrem se sigură că și eu am criticat oamenii din jurul meu, fără să îmi aleg cu atenție cuvintele.



Uneori nici măcar nu ne dăm seama cât de ușor îi rănim pe alții, însă ne dăm seama cât de repede ne-au rănit alții pe noi și de foarte multe ori ne și victimizăm. Iar din acest motiv, consider că trebuie să fim atenți la cum ne formulăm părerea și singura critică pe care ar trebui să o facem este critica constructivă, nu cea răutăcioasă.

Nu mă înțelegeți greșit, eu încă mă lupt cu asta, dar îmi doresc să fiu cea mai bună versiune a mea, ceea ce este foarte dificil și vă încurajez și pe voi să faceți acest lucru, și înainte să spuneți un lucru rău despre cineva să încercați să vă amintiți de momentele în care ați fost în locul persoanei respective.

Sper că o să vă placă articolul și nu uitați aceasta este doar părerea mea. O aștept și pe a voastră în secțiunea de comentarii sau în privat 😁

Have a nice day!






You Might Also Like

0 Comments