O îngrijire excelentă cu Perwoll Renew and Blossom

august 27, 2020

La ce ne gândim când auzim cuvântul "îngrijire"?
Ei bine, sinceră să fiu, activând în domeniu, eu mă gândesc la produse de skincare cum ar fi o cremă de față sau un toner, însă acest cuvânt ar trebui să mă ducă cu gândul la mai multe lucruri, cum ar fi grija fată de mediu.
Ei bine, spre deosebire de mine, cei de la Perwoll s-au gândit la asta și au creat detergentul lichid Renew and Blossom. Un detergent, care ajută ca hainele să rămână noi mai mult timp.


 Detergentul nu ajută doar materialul hainelor ca să reziste mai mult, ci menține și culoarea pe timp îndelungat, iar din acest motiv a ajuns să fie și preferatul meu și datorită mirosului, care este unul floral. Eu ador parfumurile florale și îmi face plăcere să simt acest miros pe hainele mele proaspete pe parcursul zilei. Am spus pe parcursul zilei? Da! Parfumul chiar rezistă câteva ore bune ca să ne putem bucura de el. 


Pe lângă detergentul lichid, care mi-a ajuns pentru 15 spălări am primit în pachetul de testare și 10 monstre și o sacoșă foarte drăguță din material, care poartă motto-ul celor de la Perwoll: "Noua? NU! Spalată cu Perwoll". 



Eu una, vă încurajez să folosiți sacoșe din material, pentru că, în primul rând sunt mult mai rezistente, iar în al doilea rând arată și foarte bine și vă încurajez să aveți grijă și de hainele voastre, deoarece orice gest micuț poate aduce o schimbare enormă, iar Pământul are mare nevoie de această schimbare în bine.

You Might Also Like

2 Comments