M-am înscris la SuperBlog

octombrie 04, 2020

 Bună tuturor!

Probabil vă întrebați: "ce este mai exact acest SuperBlog?". Ei bine, SuperBlog este un concurs lansat în anul 2008 și este destinat tuturor bloggerilor din românia.



Concursul pune la încercare creativitatea fiecărui blogger, ajută la crearea unor legături între participanți și încurajează concurenții să abordeze teme noi.

Acum să vă spun și de ce m-am înscris.



 Ei bine, eu m-am înscris datorită prietenei mele Eni, care a mai participat și în trecut la acest concurs și a avut foarte multe experiențe pozitive, cum ar fi: legarea unor prietenii, descoperirea unor branduri noi. Aceste aspecte pe mine m-au convins și sper să vă placă articolele, care vor urma.

Wish me luck and have a nice day! 🥰

You Might Also Like

1 Comments