Outfit of the day//1

martie 02, 2020

Bună tuturor!

Am decis să adaug o noua rubrică aici pe blog și să vă arăt ce ținute obișnuiesc să port de zi cu zi.
Din cauză că azi a fost puțin mai frig și a ploat toată ziua am hotărât să port ceva negru ( și starea mea de spirit fiind ca și vremea 😹)


Am purtat această ținută la primul meu shooting realizat de Fianna Photograpy . care a reușit să capteze niște fotografii foarte frumoase.
Îmi place ținuta asta și o port des, deoarece este foarte simplă, confortabilă, dar totuși nu mi se pare plictisitoare.


Să vorbim puțin despre fiecare item ce ziceți? Ași începe cu această geaca care este dintr-o imitație piele care este o piesă vestimentară clasică. Ea este la modă înca de la începuturi și sunt sigură că se găsește în dulapul tuturor, dar dacă nu aveți încă una din cauză că nu ați știut cu ce să o asortați eu vă sugerez să vă cumpărați deoarece este un must-have. 


Să trecem la fustă, care și ea este tot din imitație de piele, dar puteți să alegeți chiar și o fustă vișinie, care s-ar potrivi tot la fel de bine. După părerea mea fustele de piele sunt și ele versatile însă trebuie să avem grijă în ce combinație le purtăm. Eu am ales să creez un look mai îndrăzneț însă voi puteți opta la o fustă puțin mai lungă sau una dintr-un material diferit care ar schimba cu totul ținuta. Pentru partea de sus am ales un top simplu, negru cu nasturi și am schimbat total ținuta adăugând niște sneekers albi simpli.


Voi ați purta ținuta asta? 


You Might Also Like

0 Comments