Outfit of the day//2

martie 09, 2020

Bună tuturor!
Din păcate și azi a fost o zi înnorată, dar totuși am reușit să ies din zona mea de confort și să ies la o plimbare. Ei bine pentru asta am avut nevoie și de o ținută și am ales una pot să spun, casual.


Pentru cei care mă cunosc, știu că eu mă îmbrac așa doar când merg la un eveniment mai important, cum ar fi un examen sau un interviu, însă am și zile în care vreau să fiu puțin mai, ași spune elegantă, deși nu este neapărat cel mai bun cuvând pentru a defini acest stil. 😹
Ei bine să trecem la componentele ținutei.
În primul rând, pentru pantaloni am ales o pereche de jeans negri, puțin elastici, care după cum știți și voi sunt niște pantaloni foarte versatili, iar deoarece la început am vrut să alcătuiesc o ținută simplă, neagră, care în ultima vreme a devenit genul de ținută foarte apreciată și purtată, bluza are și ea această culoare, însă mi se pare că dă un aspect mai interesant ținutei faptul că este o bluză mulată și pe gât.



Am completat această ținută cu un palton maro, și o curea vișinie, pentru a adăuga totuși o pată de culoare. Aleg să port un palton mai ales în zilele în care vremea este schimbătoare pentru a mă asigura că nu o să îmi fie nici prea cald, nici prea frig, iar părul am ales să îl prind în coadă, pentru a accentua și a face mai vizibilă bluza.

Pentru pantofi am ales o pereche de ghete negre, fără toc din piele întoarsă, pentru ami asigura și confortul.


Asta ar fi ținuta. Voi ați purta-o?

Menționez că toate fotografiile au fost făcute de Fianna Photography căreia îi mulțumesc frumos că este mereu foarte atentă la detalii.

You Might Also Like

0 Comments