Oriflame//Empties//2

iulie 23, 2019


Bună tuturor!
După cum puteți vedea am revenit și eu cu un nou articol 😺
Articolul de azi o să fie despre produse terminate, dar de data aceasta toate produsele aparțin unui singur brand: Oriflame.
Îmi plac foarte mult produsele lor, chiar plasez comenzi lunar și urmăresc reducerile foarte des. Așa că, fără să lungesc articolul, să începem 😺



Primele două produse fac parte din categoria skincare și sunt relativ noi apărute, adică aceste două măști de față. Cea portocalie este o mască peel-off, cea verde este o mască pentru purifiere, iar dintre aceste două ea este preferata mea și nu doar datorită mirosului fresh de mere. În ambele cutiuțe se găsește o cantitate destul de mare de produs, care ajunge chiar și pentru gât și decolteu și ambele sunt destinate tuturor tipurilor de ten.
De ce am spus că masca pentru purificare este preferata mea? Am spus acest lucru, deoarece în momentul, când l-am aplicat am simțit un ușor efect de răcire și mi-a uscat puțin coșurile, dar nu am observat să îmi usuce zona de sub ochi, care este cea mai sensibilă și uscată zonă a feței mele și după ce am îndepărtat masca tenul meu a fost luminos, iar machiajul a arătat impecabil pe el. Textura lui a fost una cremoasă, groasă, ceea ce a fost un beneficiu și un ajutor enorm din punct de vedere a aplicării.
Așa că în concluzie cu siguranță o să recumpăr acest produs.
Masca portocalie a fost și ea bună, dar textură a fost puțin neobișnuită, a avut o textură de gel, dar destul de lipicioasă ceea ce a îngreunat aplicarea și în momentul în care se usca râmânea un start foarte subțire, care mai mult făcea față pielii uscate, în sensul că îndepărta pielea moartă și nu punctelor negre, dar a fost extrem de blând cu tenul.
Iar următorul produs, care aparține tot din această categorie este un gel de curățare de la Love Nature cu arbore de ceai, care este destinat unui ten gras. 


Asta a fost a doua oară când am recumpărat acest produs, dar sinceră să fiu tenul meu a trecut de la unul gras la unul mixt si a trebuit să folosesc o cremă foarte hidratantă de fiecare dată când utilizăm acest produs, dar partea bună este că îmi usca foarte bine coșurile.
Singurul lucru care nu mi-a plăcut la el a fost mirosul, deoarece a fost destul de puternic, dar cu toate acestea s fost suportabil, așa că, dacă aveți un ten gras sau acnee dații o șansă, deoarece pe mine în perioada în care am avut acnee m-a ajutat extrem de mult.
Din moment ce a sosit vara, bineînțeles că avem nevoie și de un antiperspirant foarte bun, așa că următorul produs este un deodorant din gama Activelle. După cum v-am mai povestit eu folosesc de obicei doar antiperspirante tip spray, deoarece mi se par mai rezistente și mirosul lor este puțin mai puternic decât în cazul deodorantelor roll-on.


Acest spray are o rezistență mai mare decât cele cu miros de parfum de la Oriflame, bineînțeles și acelea sunt eficiente și nu lasă pete pe haine, dar consider că în perioada verii acesta este mult mai potrivit. La mine acesta a rezistat în jur de 7-8 ore și nu m-a iritat deloc, ceea ce pățesc în cazul unor antiperspirante, iar prețul este extrem de accesibil și dacă sunteți consultanți Oriflame vi se aplică o reducere destul de mare și pe lângă cadourile pe care ni le asigură Oriflame veți putea cumpăra acest produs cu o sumă extrem de mică.
Următorul produs, este unul din gelurile mele preferate de duș și nu doar din cauza cantității uriașe în care vine, adică 750 ml și bineînțeles că și din cauza prețului pe care îl are, chiar și când nu este la reducere.


Este un gel de duș calitativ, care nu usucă pielea, are o textură ași zice eu perfectă, adică nici prea groasă dar nici foarte lichidă, încât să îți curgă între degete, care face o spumă generoasă pentru un gel de duș și are un miros incredibil de fresh, care chiar te duce cu gândul la mare și la apă, așa că eu consider că merită încercat mai ales că ține foarte mult, adică pe mine m-a ținut în jur de 2 luni jumate și nu am fost singura, care l-a folosit.
Acestea ar fii toate produsele. M-am străduit să includ mai multe categorii și puține produse pentru ca articolul să nu devină lung și plictisitor, dar dacă vă plac acest gen de articole let me know și atunci voi reveni cu un rewiew puțin mai lung, care va conține mai multe, deoarece mi s-au mai adunat câteva în ultima perioadă. 
Iar dacă sunteți interesați de cum să deveniți reprezentanți la Oriflame nu ezitați să mă contactați ca să vă povestesc mai multe detalii și beneficii pe care ni le oferă cei de la Oriflame.
Să aveți o zi plăcută în continuare !! 😺❤❤


You Might Also Like

0 Comments