Kitul ideal de vară de la farmacia Sensiblu

septembrie 15, 2019


Bună tuturor!
Cu ocazia unui nou anotimp am revenit și eu cu o nouă postare și este vorba despre kitul de vară de la farmacia Sensiblu.
Folosesc produsele deja de o lună și sunt încântată de ele.
Să fim sinceri, nu există persoană, care să fi avut mereu timp să se spele pe cap înainte de o plimbare în oraș, mai ales după o zi extrem de productivă și aglomerată, așa că produsul meu preferat bineînțeles că este șamponul uscat din kit. Șampoanele uscate  de la Batiste, sunt cele mai bune șampone uscate pe care le-am folosit până acum și spun șampoane pentru că o dată am încercat și varianta roz a acestui șampon uscat, care este la fel de eficient, doar mirosul diferă. Produsul nu lasă urme albe pe rădăcini și efectul său este absolut minunat și vizibil. Așa că trebuie neapărat să îl incercați, deoarece nu se compară cu multe altele de pe piață, iar prețul este mega accesibil


Următorul produs care se află în baia tuturor cu siguranță că este un deodorant, fiind acesta spray sau roll-on. Sinceră să fiu eu întotdeauna am fost adepta produselor tip spray, chiar dacă acelea sunt mai puțin rezistente, deoarece noi locuind destul de mulți în casă și produsele fiind în baie, mereu trăiesc cu frica să nu fie folosite și de alții așa că apelez la spray deoarece chiar dacă acela este folosit de mama sau bunica mea totuși este igienic.
Ei bine acum am încercat un deodorant tip roll-on organic de la Dr. Organic și mi-a plăcut foarte mult, deoarece nu aveam senzația aceea de arsură pe care din păcate o am la anumite antiperspirante, așa că este perfectă și pentru pielea sensibilă și este și rezistentă. Mirosul este genial, plăcut și se potriveșe chiar și bărbaților și fiind organic, nu conține parabeni și nici aluminiu.


Ei bine un must-have de vară este, bineînțeles o cremă cu protecție solară, iar din Iunie de când am avut insolație și arsuri destul de neplăcute eu nu plec nicăieri fără o cremă de acest gen la plajă, chiar și atunci când nu sunt temperaturi extrem de ridicate trebuie să fie la mine crema de soare.


Crema pe care am primit-o eu în acest kit este de la L'Erborario și în primul rând m-a cucerit din cauza ambalajului, deoarece fiind mai mic este ușor de purtat în geantă. Se absoarbe repede în piele și are un miros decent, plăcut. De ce am avea nevoie de mai mult?
Ultimul produs din acest kit, este un produs perfect și pentru acest sezon și mai precis un spray împotriva țânțarilor și a căpușelor de la Dr Hurt. După cum ați putut vedea, dacă mă urmăriți pe instagram, eu sunt o persoană căreia îi place să stea în natură și de câte ori am ocazia și timpul necesar de a sta pe un câmp s-au într-o pădure întotdeauna profit de ea, așa că am avut mare nevoie de un spray de acest gen,
Sincer, acesta este primul produs de acest gen pe care îl folosesc, dar își face treaba foarte bine, deoarece nu am venit acasă mușcată de țânțari, așa că asta spune totul. 😂


Mulțumesc frumos celor de la @buzzstore și celor de la Farmacia Sensiblu că mi-au trimis aceste produse și aștept și părerea voastră, dacă le-ați încercat.
#buzzSensiblue

You Might Also Like

0 Comments