Cadouri pentru prichindeii mei preferați

noiembrie 23, 2020

 "Au sosit cadourile voastre, prichindeii mei preferați!" Da, cam așa sună prima mea propoziție când intru în casa verișoarei mele de Crăciun. 

Anul acesta am avut impresia că, Crăciunul este departe, însă doar acum realizez că a mai rămas doar o lună. Așa că, a sosit timpul să încep să aleg cadourile pentru cei dragi. Cea mai ușoară treabă o am cu părinții și cu prietenii deoarece mereu știu de ce au nevoie, însă la categoria "cadouri pentru copii" sunt, aș spune eu, varză. 

În trecut obișnuiam să cumpăr puzzle-uri, însă micuții nu erau așa de entuziasmați când le primeau, așa că anul acesta am hotărât să fac ceva diferit și să aleg un cadou mai palpitant. Ca și ajutor, i-am ales pe cei de la BeKid.ro deoarece la ei rewiew-urile provin de la cumpărători reali și au și serviciu de clienți.

Acum să trecem la cadouri, pentru că pâna la urmă, de asta ați inceput să citiți acest articol. Pentru Denis, băiețelului mai mare m-am gândit să îi iau o bicicletă pentru copii de la producătorul Toimsa, însă nu orice bicicletă ci una cu Mikey. Aceasta are și roți ajutătoare așa că, îi va fi foarte ușor să învețe să se dea pe ea.


După un asemenea cadou o să trebuiască să mă ridic la nivelul așteptărilor lor și data viitoare, dar cu siguranță voi găsi și atunci ceva interesant și nou pentru el.
Pentru celălalt copilaș m-am gândit să mă uit puțin la lista cu topogane pentru copii de pe site-ul BeKid. Alegerea a fost destul de grea datorită gamei largi de produse. Am văzut modele extrem de frumoase. Unele erau cu diferite personaje din desenele animate, altele implementate în căsuțe, unele simple și bineînțeles că am văzut lungimi diferite. 
Partea cea mai bună este că sub fiecare produs se specifică vârsta recomandată care mi se pare că este o măsură de siguranță foarte eficientă și pe mine ma ajutat mult mai ales că eu nu mă pricep la lucrurile de genul acesta.
Acum, înainte să vă arăt topoganul ales de mine, trebuie să vă spun cât de mult adoră Eric animalele și în special dinozaurii așa că uitați și topoganul ales:

Nu-i așa că este adorabil? Pe lângă faptul că arată extrem de drăguț și prețul este accesibil. El a costat 300 lei, ceea ce mi se pare un preț foarte avantajos pentru un cadou în acest gen, însă  prețurile diferă așa că, puteți găsiți și modele la 100 de lei.
Cum este și un bebeluș pe drum, mai exact o fetiță, am zis că trebuie să îi iau și ei ceva pentru primul ei Crăciun. Chiar, dacă copii nu am amintiri la o vârstă atât de fragedă tot este necesar să le asigurăm un mediu plăcut care să ajute la dezvoltarea lor. Astfel, de la bun început am știut că am nevoie de ceva roz, pastel sau colorat însă nu am știut exact ce. 
Nu mi-am dorit o jucărie obișnuită ci am vrut una specială care să merite păstrată o perioadă mai lungă de timp și care să devină chiar o amintire. Mi-am dorit ca aceasta să fie și folositoare și cred că acesta este cel mai important criteriu în urma căreia am luat și decizia finală. Am găsit un astfel de cadou însă Kimmy The Koala cu inel gingival ma impresionat mai tare asa că, pot să spun că el ma ales pe mine.
Asta ar fi tot dragii mei cititori, însă înainte să închei vă invit și pe voi să deschideți ușile magazinului virtual BeKid.ro și să vă alegeți cu încredere produsele preferate. Nu uitați să aruncați o privire și la articolele pentru mămici, unde găsiți chiar și articole sportive și astfel să vă răsfățați și pe voi puțin în timp ce vă răsfățați copilașul.








You Might Also Like

0 Comments