Gerovital te ajută să îți păstrezi frumusețea

noiembrie 25, 2020

 


Se spune că: "adevărata frumusețe se găsește în interior" dar trebuie să recunoaștem că și exteriorul este legat de buna dispoziție și de încrederea în sine. În general, noi femeile punem un accent mai mare pe frumusețe decât bărbații și de multe ori, din cauza nemulțumirii ajungem să aplicăm soluții drastice cum ar fi operațiile estetice.
Să fiu sinceră, nu sunt împotriva acestor operații. însă consider că putem avea rezultate deja folosind produsele potrivite, iar astăzi am "intervievat-o" pe mama despre acest subiect.


-Mami pielea ta arată mult mai bine de câteva luni de zile. Cum ai reușit?

-Serios? Ce mă bucur să aud asta. Înseamnă că, noile mele creme își fac efectul.

-Da! Chiar mă mir pentru că data trecută, când ne-am văzut pielea ta era deshidratată, iar ridurile erau mai accentuate doar că îmi era rușine să îți spun și nu am vrut să te jignesc.

-Mulțumesc că nu mi-ai spus pentru că știi tu cât de tare mă afectează dacă lumea îmi critică aspectul și mai ales când îmi spun că am îmbătrânit. Bineînțeles acesta este cursul vieții, însă încerc să mă mențin cât de mult pot și crema intensiv hidratantă de la Gerovital H3 Classic mă ajută foarte mult cu asta.


-Astea sunt vești super bune mama. Am auzit și eu de gama asta nouă și țin minte că, conține acid hiarulonic.

-Da așa este și nu numai. Pe lângă acidul hiarulonic se află în compoziție și vitamina E și Juvinity.

-Am înțeles. Stiu că vitamina E este antioxidantă și proteșează atât acidul hiarulonic cât și fibrele de colagen și elastină, dar ce este Juvinity?

-Este un ingredient nou și ajută la păstrarea tinereții. Vezi din acest motiv îți spun mereu, draga mea, să citești ingredientele atât de pe ambalajul produselor cosmetice cât și de pe ambalajul produselor alimentare. Nu uita, calitatea este mai importantă decât orice!

-Bine, bine mama... acum eu nu o să dau 100 de lei pe o cremă.

-Nici nu trebuie! Calitatea nu înseamnă neapărat un preț mare, de exemplu această cremă este 26 de lei și a făcut mai multe în două luni decât trei creme scumpe într-un an.

-Da.. ai dreptate! O să îți accept sfatul dar acum am nevoie de o sugestie de cadou pentru ziua bunicii. Mă poți ajuta și cu asta?

-Hmm... De ce nu îi cumpărăm o cremă anti age și o cremă regenerantă de mâini. Aceste sunt produse concepute de Prof. Dr. Ana Aslan, iar brandul Anti age este primul din lume.




-Super am rezolvat și cu asta. Mulțumesc mama esti fermecătoare exact ca și produsele de care vorbești cu atât entuziasm.

-Mulțumesc, draga mea. Eu acum plec să îmi fac rutina de îngrijire dar vorbim în curând. Te iubesc și nu uita să comanzi cadoul.

-Mulțumesc și eu te iubesc și nu, nu uit.



După cum ați citit este foarte important să folosim produse de calitate și astfel să păstrăm frumusețea clasică. Nu uitați, că fiecare femeie este frumoasă, fiecare om este frumos, dar uneori trebuie să ne ajutăm să vedem asta și să apelăm cu încredere la soluții mai "banale" înainte să apelăm la cele drastice.


Articol scris pentru SuperBlog 2020. Proba 22.

You Might Also Like

0 Comments