Șapte piese esențiale din garderoba de toamnă

octombrie 07, 2020






Toamna este anotimpul schimbărilor", iar aceste schimbări se văd cel mai bine în natură: frunzele îngălbenesc, iarba se uscă, temperatura se răcește, ziua devine mai scurtă, iar noi trebuie să ne adaptăm.
Cum mă adaptez eu?
Ei bine, primul pas pentru mine este să îmi schimb garderoba. Acesta este momentul în care realizez cât de repede au trecut cele trei luni de căldura și de vacantă, dar nu vă speriați! Nu am motive de tristețe, pentru că urmează perioada cumpărăturilor!
Eu ador să fac cumpărături, pot petrece ore în șir în căutarea botinelor perfecte, atât în magazine fizice, cât și în cele online, dar totusi, în final ajung să plasez o comandă mai mare pe situl celor de la Answear.ro, fiindcă la ei nu găsesc doar brandurile mele preferate (LevisPepe JeansVagabond), dar și multe altele și știu, că hainele lor sunt 100% originale.




Acum, că v-am spus de unde îmi fac cumpărăturile, să vă arăt și acele piese esențiale de care v-am menționat în titlu și o să încep cu botinele perfecte, care, pentru mine sunt cele de la Mustang, datorită design-ului lor simplu și a calității exceptionale. 


După cum am putut observa, anul  acesta s-a pus accentul pe sustenabilitate, minimalism și confort, iar aceste botine, aparent simple, satisfac toate aceste concepte.

Eu obișnuiesc să achiziționez botine vișinii, albe și negre, deoarece acestea pot fi purtate în numeroase combinații, chiar și  cu haine foarte colorate. Un exemplu de tinută, care se potrivește tuturor vârstelor, ar fi cea monochrom, pe care aleg să o port foarte des, datorită eleganței și simplității de invidiat. 

 Următoarele piese vestimentare de care nu mă pot lipsi, mai ales în sezonul rece sunt blugii, în special cei cu talia înaltă. Mi se par niște piese vestimentare extrem de versatile și comode, cu ajutorul cărora putem alcătui outfituri casual, dar și outfituri de buisness.

Următoarele ar fi tricourile, din care am cel puțin treizeci de bucăti cu diferite inscripții și modele. Orice tricou asortat cu o pereche de blugi negri și bocancii menționați mai sus arată impecabil și este potrivită pentru o zi obișnuită, dar și pentru o seară nebună cu fetele.


Cât despre geci, care sunt și ele piese esențiale pentru acest anotimp eu aș alege o geacă scurtă simplă sau un sacou în carouri pe timpul zilei, iar pentru seară sigur alegerea mea va cădea pe o geachetă de piele, care după cum bine știți, simbolizează rebeliunea și nonconformismul, ceea ce o face perfectă în special pentru o petrecere. Hainele de piele vor avea loc pe podium în acest sezon alături de sacouri și de paltoanele lungi numite si mantii ,cu ajutorul cărora se vor crea ținute curajoase și inedite.

Paltoanele lungi se află și în garderoba mea, ele alcătuind al cincelea element esențial de toamnă. Ador toate modelele și culorile, însa cele mai practice le consider pe cele în nuanțe pământii și pe cele negre, deoarece denotă atât elegantă, cât și modernitate.


                                  

Acum să trecem și la accesorizare. Acestea sunt cele mai grele de  ales, deoarece ele au puterea de a schimba cu adevărat o ținută. M-am gândit foarte mult la cele două accesorii de care o să vă vorbesc acum și întradevăr sunt convinsă că nu ași putea trece de acest sezon fără ele, și vorbesc aici de fulare și de curele, care au revenit și ele în tendințe anul acesta datorită puterii lor de a defini silueta.
Asa că, vă îndemn și pe voi să vă uitați după câteva curele chic pe situl celor de la Answear, deoarece veŕi fi surprinși câte modele superbe veți găsi.




Ca și încheiere aș vrea să vă întreb ce articole vestientare purtați voi în sezonul acesta? 





Articol scris pentru SuperBlog 2020. Proba 1









You Might Also Like

0 Comments