Un ten mai luminos în doar două secunde

mai 15, 2020

Bună tuturor!
Am vorbit de cum influențează outfitul starea de spirit a unei persoane și încrederea în sine, v-am povestit și de experiențele mele din copilărie, așa că, acum este timpul să vorbim puțin și despre skincare. 😹


Zi de zi aud pe cina spunând "Ce se întâmplă cu tenul meu? De ce am așa de multe riduri? Unde a dispărut luminozitatea?" (Acest cineva este mama dar shtt 🤫) Întrebări la care nu le-am dat foarte multă atenție, doar îi spuneam mamei mele râzând că este bărtână (asta ca să vă demonstrez ce persoană diabolică sunt) după care îi înmânam o cremă antirid și îi spuneam să nu se streseze, deoarece oricum este frumoasă și eu o iubesc și așa.
Au trecut zilele, am auzit aceleași întrebări de mii de ori, iar eu dădeam același răspuns de fiecare dată, pănă recent, ce am observat că tenul meu arată nesănătos și îmi reapare acneea.
Nu știam ce se întâmplă. Nu știam ce fac greșit. Îmi schimbasem rutina de îngrijire a tenului total, așa că habar nu aveam dacă am vreun produs, care nu mi se potrivește sau dacă alimentația este de vină. 
Am intrat în panică, deoarece eu având acnee severă în trecut știu cât de mult m-ar afecta, dacă așa ajunge din nou acolo.
M-am plâns vreo două ore, după care a trebuit să îmi revin, deoarece mă sunase curierul, că în două minute ajunge la mine cu, coletul de la Avon.
Am ieșit am preluat coletul, după care am intrat în cameră ca să îl desfac. L-am desfăcut: " parfum, ok, cremă de mâini...ok, ruj... yeey, loțiune tonica...hmm? Ce? De unde a apărut?" Apoi mi-am amintit că m-am înscris în ultima campanie a celor de la buzzstore în care trebuia să testez această loțiune tonică (produsul din poză). Am stat, după care am spus "da mai rău de atât nu poate fi... așa că nu strică să îl încerc...". Am luat o dischetă curată și am aplicat produsul după ce mi-am curățat tenul.


După prima aplicare nu am observat prea multe, doar că a îndepărtat pielea moartă și descoamată, ceea ce ma bucurat, așa că am continuat să îl folosesc și în următoarele zile.
A cincea zi au început să se vadă diferențe mari: tenul a devenit mult mai luminos și impuritățile au început să dispară, iar eu am devenit mai fericită.


Acum a trecut deja o lună de când folosesc acest produs minune și pot să vă spun că îl voi recumpăra de multe ori, deoarece ma ajutat enorm. Mi-a dispărut acneea, însă în continuare am petele de la ea. Tenul meu nu este atât de uscat, chiar dacă folosesc foarte puține produse (Loțiunea tonică și o cremă de hidratare cu gălbenele, gel de curățare de la Pellamar) și arată mult mai sănătos.
Dacă ați ajuns pănă la final vă mulțumesc că îmi citiți articolele și vă recomand să încercați acest produs, dacă vă confruntați cu o piele foarte uscată sau dacă, căutați o loțiune tonică foarte bună la preț accesibil.
Țin să menționez că, dacă aveți acnee este bine să consultați un dermatolog. Eu am făcut acest lucru ani de zile și nu pot să spun că ma ajutat în continuare am perioade bune și rele, dar în momentul în care tenul este hidratat nu secretă așa de mult sebum și pentru mine funcționează.


You Might Also Like

0 Comments