Favorite products of 2018

decembrie 31, 2018

Bună tuturor și bine ați revenit pe acest blog!
Am hotărât ca în articolul de astăzi, adică ultimul articol din 2018 să vă prezint câteva din produsele mele de machiaj pe care le folosesc aproape zilnic și pe care le-am folosit măcar câteva luni sau pe care le folosesc de la inceputul anului. O să încerc să vă arăt măcar un produs din fiecare categorie, adica un primer, un fond de ten, un corector, o paletă de farduri, o paletă de contur, un ruj, un tuș și un rimel. Primul produs este primerul de la LOREAL INFALLIBLE, despe care v-am mai povestit în articolul cu produse cumpărate în luna Octombrie pe care îl găsiti aici.


Sunt mulțumită de acest produs deoarece machiajul chiar rezistă mai mult, produsul nu are un miros neplăcut, nu îmi simt tenul deloc încărcat, porii sunt mai puțin vizibili și dacă am avut probleme la început cu textura lui acum pot să spun că m-am obișnuit cu ea și îmi place.Deci cu sigurantă o să îl recumpăr și o să folosesc acest produs și la anu.
Următoarele trei produse sunt pentru machiajul ochilor, adică un tuș, o mascara și o paletă de farduri. Rimelul este de la Avon din gama Avon True, care este rimelul meu preferat deja de doi ani și mereu îl am in colectia mea, chiar dacă între timp am încercat mai multe. El alungește și oferă volum, însă singurul lui dezavantaj este că nu e rezistent la apă și se îndepărtează extrem de ușor cănd intră în contact cu ea. Prețul lui este foarte bun, în general produsele de la Avon fiind accesibile. Eu ultima dată l-am cumpărat cu 15 lei, însă ca și la produsele Oriflame și prețul lui diferă în funcție de campanie.



Tușul este de la Oriflame din gama The One. Eu foarte rar folosesc tuș, dar am chiar mai multe in colectia mea dintre care acesta mi se pare cel mai negru, pigmentat și rezistent.



El are și o pensulă destul de subțire care ajută foarte mult la aplicarea unei linii de tuș precise.



Ultimul produs pentru machiajul ochilor este paleta de farduri Desert Dusk de la Huda Beauty, despre care v-am promis un rewiew, așa că iatăl acum.



Această paletă este preferata mea fără îndoială. Am cumpărat-o undeva în luna Noiembrie, așa profitând de reducerile de Black Friday din Sephora și a costat undeva în jur de 250 lei. Paleta este foarte pigmentată si ambalajul ei este foarte impresionant, frumos și calitativ și are chiar și o oglindă. Cu sigurantă arată ca o paletă high end.



Ea are 18 nuanțe din care opt sunt mate (Blazing, Saffron, Amethyst, Oud, Amber, Eden, Musk, Desert Sand), șase farduri sunt irizante (Turkish Delight, Angelic, Cashmere, Royal, Nefertiti, Blood Moon), trei sunt nuante duo-cromate cu reflexii ce se schimbă la lumină (Retrograde, Twilight, Celestial) și o  nuanța de glitter (Cosmo).



Culorile rezistă mult pe pleoapă și sunt și ușor de aplicat. Cu ea se pot realiza diferite tipuri de machiaje, adica inclusiv de zii și de noapte. Unele din ele le puteți găsi chiar pe profilul meu de instagram și siigur va fi paleta pe care o voi folosi pentru crearea machiajului de revelion.



Următorul produs este un fond de ten de la Clinique, despre care nu v-am vorbit încă așa că, consider că a sosit vremea să vă împărtășesc câte ceva și despre el.


Este un produs cu acoperire medie spre mare, care poate fi folosit ca și fond de ten dar și ca concealer și este buildable. Acesta este fondul meu de ten preferat, deoarece chiar dacă este un produs cu acoperire mare nu îmi simt tenul încărcat când îl port. După cum puteti vedea mi-a mai rămas foarte puțin produs în sticlută pe care o să îl folosesc la un eveniment mai special și din acest motiv mai nou prefer sa îl folosesc pe cel de la Kat von D despre care găsiți câteva informatii aici.
Eu îl am în nuanța 1 linen, care este cea mai deschisă nuantă a lui și produsul dispune în total de 13 nuanțe. Am testat produsul în magazinul Douglas din Polus Center Cluj-Napoca, unde m-au și ajutat la alegerea nuanței perfecte. Așa că, dacă nu știți ce nuantă vi se potrivește sau nu vă puteți hotarâ vă sfătuiesc să îl încercați mai întâi într-un magazin fizic. Foarte multă lume are probleme cu aplicatorul, deoarece se spune că nu este chiar igienic, dar eu nu am avut probleme cu el, doar acum la sfârșit, deoarece îmi este foarte greu să scot produsul care a mai rămas în sticluță.
Următorul produs este un concealer de la Oriflame din gama the One. Eu îl am în nuanța cea mai deschisă și chiar dacă foarte multe persoane m-ar contrazice, consider că produsul acesta este mai bun ca si cel de la Loreal Instant Anti Age Eraser, sau pur și simplu mie mi se potrivește mult mai bine. Produsul are o textură lejeră, nu se strânge în zona cearcănelor si ține destul de mult, iar prețul lui diferă în fucție de catalog.




Bineînteles că produsele cremoase trebuie fixate cu un produs pudră asa că următorul produs este un loose powder tot de la Oriflame si tot din gama The One. Produsul îsi face treba și are o cantitate destul de mare, însă mie nu îmi place ambalajul, deoarece mereu cănd il folosesc ajunge pudră pe tot biroul si pe toate hainele pe care le port. Prețul produsului variază ca și la toate produsele Oriflame, adică în funcție de ofertele catalogului.







Următorul produs este tot un produs pudră, adică o paletă de contur de la Revolution. Cel mai mult îmi place highlighterul din aceată paletă, care este perfect și pentru un machiaj de seară dar dacă este folosit într-un strat foarte subțire este potrivit și pentru machiajul de zii.




În ultima perioadă am început să folosesc din ce în ce mai multe produse de la Makeup Revolution și în general sunt chiar multumită de ele, mai ales de paletele de farduri. Raportul calitate-preț al acestor produse este foarte bun și ele având în general cantităti mai mari de produs, țin și foarte mult, iar pentru persoanele, care sunt începatoare în arta machiajului sunt foarte bune. Dacă le-ați încercat atunci vă aștept părerea în sectiunea de comentarii și sunt foarte nerăbdătoare să aflu și părarea voastră despre aceste produse și despre întregul articol.



The English version of the article

Hello everyone and welcome back to this blog!
I decided that the last article of 2018 has to be about my favourite  make up products of the year. I use this products almost every day since months.
I will try to show you products from each category. So the first product is a primer from Loreal, Infallible.
This is the best primer I own because after I use it my make up last almost all day, and I don't feel my skin loaded and the pores are lass visible, and if I had problems with his texture at first, now I can say that I got used to it and I like it.
The first product is a mascara from Avon. This is my favourite mascara and I use it since 2016  even though I have tried several more in the meantime. It separates and visually volumises my lashes and doesn't smudge. The brush is just the right size too.The only bad thing is that the mascara isn't waterproof, but his price was very good, usually Avon products are affordable.
The eyeliner is from Oriflame and it's the darkest, most pigmented and rezistent eyeliner which I own. He have a very tiny applicator which help me to draw a precise line. He is very affordable too.
The next product is the famous Huda Beauty Desert Dusk palette. This palette is my favorite for shure. I bought it somewhere in November and since than i used it a lot. It is a  dynamic eyeshadow palette which has 18 shades in four unique textures: one dazzling glitter, eight creamy mattes, six shimmering pearl shades, and three duo-chrome toppers. Is very pigmented and it certainly looks like a high end palette and the shadows are easy to apply.
The next product is the Clinique beyond perfect foundation. This is a medium coverage foundation but is buildable. This is my favourite foundation becouse even if he has medium/full coverage i don't feel my skin loaded when I use it. I have it in the shade 1 linen, which is the lighter shade and the product has 13 shades. I tested the product in the Douglas store in Polus Center Cluj-Napoca, . So, if you dont know what shade suits you or you can not decide, I advise you to try it first in a store. A lot of people have problems with the applicator, because they say it's not hygienic, but I had no problems with it, only now at the end, because it is very hard for me to remove the product that is left in the bottle.
The next product is a concealer from Oriflame. I have it in the lightest shade and this concealer is better than the Loreal Instant Anti Age Eraser or it just fits me a lot better and have a soft texture.
The next product is a loose powder from Oriflame. This is a good product but the packaging drive me crazy because every time I use it i get product all over my desk and clothes.
The last product in a contour palette from Makeup Revolution and I love it very mutch because of the highliter which looks stunning.
I hope you enjoy the article and i am waiting for you're opinion in the comment section on instagram and facebook.
Kisses and a happy New Year!!





You Might Also Like

1 Comments

  1. Love Makeup Revolution! Am încercat și eu multe produse și fardul de pleoape este excelent, mai ales raportul calitate-preț! Recomand!

    RăspundețiȘtergere