Ce produse mi-am cumpărat în luna Noiembrie?

decembrie 04, 2018


Bună tuturor!
După cum bine știți în luna Noiembrie a avut loc Black Friday în România și bine înțeles că am profitat și eu de el. Așa că în acest articol vă voi prezenta aproape toate produsele cumpărate de mine și sper să vă placă.
Primele trei produse pe care le ador sunt de la Oriflame și sunt absolut geniale. Primul este un rimel, care a apărut destul de recent în cataloagele Oriflame și am auzit foarte multe recomandări de la persoane apropiate așa că mi-am spus că trebuie să îl încerc neapărat. El este din gama The One și se numește Mascara 5-în-1 WonderLash XXL. Alungește și dă un volum incredibil genelor iar pe lângă asta el are și un preț foarte bun. Bineînțeles ofertele diferă de la catalog la catalog, iar eu l-am cumpărat la prețul de 20 de lei din catalogul 16.


Al doilea produs este un spumant de baie numit Secret Gift, care este în ediție limitată și are un miros și un ambalaj specific Crăciunului, mirosul fiind unul dulce, chiar mă duce cu gândul la turta dulce. Deci dacă vă place să intrați în atmosfera de Crăciun deja de acum vă recomand acest spumant de baie cremos, care nu usucă pielea.


Al treilea produs este un set de trei creme de mâini în arome diferite. Prima aromă și preferata mea este de cireșe, a doua este cu nuci de brazilia si a treia cu măsline. Acestea sunt niște creme micuțe dar foarte hidratante care sunt perfecte pentru călătorii sau de pus în poșetă și si ele au un preț foarte accesibil adică 15 lei în catalogul curent.
Următoarele produse sunt de la Sephora și sunt niște monstre pe care le-am primit pentru că am plasat două comenzi la ei. Cei de la Sephora sunt mereu foarte atenți la detalii, mereu fac un cadou mic, de obicei o monstră indiferent de totalul comenzii. Comanda ajunge mereu la timp și nu am pățit niciodată ca pachetul să fie deteriorat.
Așa că vă recomand și vouă să comandați de la ei deoarece au o gamă variată de produse.


Dintre aceste produse o să vă vorbesc doar despre monstra de parfum deoarece pe ea am primit-o de mai multe ori , iar despre celelalte o să vă împărtășesc părerea mea în următorul articol despre produse terminate. Este vorba de parfumul de la Dior numit J'ador care este floral, senzual și persistă foarte bine. Este un parfum care m-a cucerit cu totul însă singurul motiv pentru care nu cred că o să îl cumpăr este prețul. În comparație cu acest parfum, parfumul Sauvage, care este un parfum de bărbați este mai accesibil și este un cadou ideal chiar și de Crăciun.
Acum că v-am arătat monstrele primite o să vă arăt și produsele cu care au venit aceste monstre. Primele sunt niște nose strip, adică niște plasturi care se folosesc pentru îndepărtarea punctelor negre de pe nas. Am comandat 5 bucăți și momentan mai am două. Mi se par foarte bune adică chiar îndepărtează vizibil aceste impurități și lasă pielea moale și fină, bineînțeles nu este recomandat utilizarea zilnică ci se folosește doar de două ori pe săptămână și pielea trebuie hidratată corespunzător după utilizare. Prețul lor este de 9 lei și garantat o să le recumpăr deoarece îmi plac foarte mult din punctul de vedere al eficienței, ceea ce ma deranjat puțin a fost mirosul, care este destul de puternic. Dar deoarece plasturele are nevoie de 15 minute pentru a acționa nu l-aș recomanda persoanelor care sunt foarte sensibile la mirosurile puternice.


Următorul produs de la Sephora care a venit în a doua comandă este renumita paletă de la Huda Beauty. Acestă comandă am plasat-o de Black Friday însă va urma un articol detaliat doar despre ea după ce reușesc să testez toate culorile.


Îmi plac foarte mult magazinele Sephora așa că nu am putut rezista tentației de a nu vizita magazinul fizic din orașul meu,adică din Cluj-napoca. Binențeles am cumpărat și de aici ceva, mai precis fondul de ten de la Kat Von D pe care îl vroiam de foarte mult timp. În magazin am oscilat foarte mult între acest produs și fondul de ten de la Fenty Beauty însă l-am ales pe acesta, deoarece cel de la Fenty oxidează. Fetele din Sephora (Polus Center) au fost extrem de drăguțe și mi-au spus adevărul despre produsul Fenty. Chiar dacă eu deja îl știam m-am bucurat totuși să văd că încearcă să ofere căt mai mult ajutor clienților, ba din contra m-au ajutat și la alegerea nuanței, care este Light 44 Cool.


Produsul în sine este foarte bun. Are o acoperire medie spre mare, nu se strânge în liniile fine, nu se separă și rezistă până la 7-8 ore pe tenul meu mixt fără a fi nevoie să retușez machiajul adică să aplic pudră. Bineînțeles eu l-am folosit mereu cu o bază, mai precis cu baza de la L'oreal Infaillible, despre care v-am mai povestit în articolul cu Produse cumpărate în luna Octombrie. Referitor la articolul din luna Octombrie aș vrea să vă spun că fondul acesta de ten mi s-a părut mult mai bun decât cel de la Vichy, așa că dacă vi-l permiteți vă sfătuiesc să îl cumpărați pe acesta (el costă în jur de 160 lei în Sephora dacă nu mă înșel).
Am cumpărat luna acesta și un set foarte drăguț cu demachiantul meu preferat adică cel de la Nivea cu ceai negru. Acest set conține un demachiant de ochi de 125 ml, un demachiant de 400 ml si un beauty blender și a costat doar 40 de lei la Kaufland. Îmi place foarte mult acest demachiant deoarece îndepărtează foarte ușor și eficient machiajul, nu usucă pielea și nu conține alcool.


Despre beauty blender aș vrea să spun că nu este foarte moale, dar este eficient, se curăță ușor și are o formă foarte interesantă. Partea tăiată mă ajută foarte mult în aplicarea pudrei iar vârful este ascuțit ca să ne ajute să ajungem și în zonele mai greu accesibile ale feței.


 Tot de la Nivea am cumpărat și un deodorant. Despre deodorantele lor nu pot să spun altceva decât că pe toate le ador. Pentru mine toate sunt eficiente și mereu am fost mulțumită de ele.


Ultimul articol, este un tricou cu un mesaj extraordinar de adorabil. Pe el scrie "Santa I have been good this year". Tricoul are un preț super accesibil adică el costă 20 de lei și  l-am cumpărat din New Yorker. În această poză am ales să combin tricoul cu niște blugi negri și bocanci vișinii, care este cea mai simplă combinație, însă voi puteți să o combinație cu orice altceva.
Acesta a fost primul articol din această lună. Următorul vă apărea în curând însă până atunci vă aștept părerea în secțiunea de comentarii pe facebook sau instagram. ❤❤


You Might Also Like

0 Comments