Botanic Therapy Balsam Olive Mithique rewiew

noiembrie 05, 2018


Acum două săptămâni am fost în căutarea unei noi ape micelare, însă din cauza stocului limitat din magazin, de data aceasta m-am întors acasă cu un balsam de păr. Este vorba despre un nou balsam de la Garnier din gama Botanic Therapy cu ulei de măsline.
Sinceră să fiu am fost puțin sceptică la început, deoarece nu credeam că o să găsesc un balsam de păr, care să îmi placă aproape la fel de mult ca și balsamul celor de la Nashi, însă uitați că sa întâmplat și lucrul acesta.
Îmi place pentru că este un balsam extrem de hidratant, care pentr-u părul meu decolorat este perfect.


El îmi menține părul hidratat chiar și după două zile ce l-am folosit, ceea ce nu se întâmplă în cazul balsamelor sau al măștilor la fel de accesibile și de aceea este bun și indicat pentr-u un păr uscat și deteriorat.
Îmi place foarte mult și efectul moale, mătăsos și strălucitor pe care îl dă părului și este și extrem de ușor de folosit, deoarece el acționează într-un timp foarte scurt (aproximativ un minut) și se clătește foarte ușor descurcând părul pe loc.


El se găsește în majoritatea în majoritatea hiper- și supermarketurilor la prețul de 15 lei și are 200 mililitri.
Pe viitor aș vrea să încerc și șamponul cu ulei de măsline de la ei în combinație cu acest balsam, însă o să vă țin la curent.
Iar în cazul în care voi le-ați încercat deja vă aștept părerea în secțiunea de comentarii, pe Instagram sau pe Facebook și vă doresc o zii plăcută în continuare. ❤❤❤

You Might Also Like

0 Comments