Un cuibușor călduros

octombrie 16, 2020

 


De foarte multe ori vedem clipulețe pe rețelele de socializare, în care oamenii ne arată rutina lor de dimineață. Rutină, care de obicei este foarte diferită de a mea.

Primul lucru pe care îl fac dimineața este să mă ridic din pat ca să îmi fac un ceai sau o ciocolată caldă, la care, pe timpul iernii adaug și câteva bezele. După care mă așez pe fotoliul meu preferat alături de păturica mea pufoasă și visez în continuare timp de câteva minute. După asta sunt gata să îmi încep activitatea alături de Rex, cel mai bun prieten pe care un om îl poate avea.



Ei bine, totul a fost minunat până într-o zi în care am dat jos husa de pe fotoliu și am observat cât de rău și uzat arată. Știți sentimentul acela indescriptibil de "incomplet"? Ei bine, așa m-am simțit eu în acel moment. Știam că sentimentul este exagerat și că vorbim aici doar despre un bun, un bun care se poate înlocui foarte ușor, însă nu îmi puteam lua gândul de la el. 




Am sunat-o de îndată pe bunica și am început să plâng la telefon. Vă dați seama cât de rău am speriat-o pe săraca, nu? 

După câteva secunde m-am calmat și i-am spus tot ce sa întâmplat, iar răspunsul ei a fost unul foarte amuzant.

-"Ce fotoliu? Nu îmi spune că plângi pentru vechitura aia de care încerc să scap de câteva luni. Am încercat să vorbesc cu tine deja de trei luni despre asta, dar nu am avut curaj, știind că este așa de importantă pentru tine."

-Ohh ce ușurare! Am crezut că te vei supăra că trebuie să o arunci. Știu ce fericită ai fost, când mi-ai cumpărat-o cu câțiva ani în urmă.

-Da acum zece ani. A trecut ceva timp de atunci. Uite cum facem, mă grăbesc acasă și căutăm ceva împreună pe internet. Ce zici?

-Sigur. Te aștept.

 

Să vă spun un secret?... Nu am așteptat-o, am început de îndată căutările.

A trecut o ora și încă nu am găsit nimic. Între timp a sosit și bunica și a venit lângă mine. I-am explicat cum am căutat deja o oră și nu am găsit fotoliul perfect pentru mine, chiar dacă probabil am văzut sute de fotolii până atunci. 

Dintr-o dată mi-am amintit de un magazin online, de unde am cumpărat un taburet acum câțiva ani, Favi.ro . "Hai să încerc acolo!" mi-am spus. Am intrat pe site și am văzut că este defapt un motor de căutare, ceea ce ma bucurat, fiindcă știam că așa voi găsi mult mai repede și ușor fotoliul ideal.



Am stat și m-am gândit puțin la ce stil de fotoliu vreau, după care am adăugat câteva filtre pentru a-mi reduce puțin opțiunile. Am căutat un fotoliu mov sau roz, de mărime medie în care mă pot cuibări cu păturica mea preferată și am găsit două modele minunate pe care le-am și cumpărat fără a sta deloc pe gânduri.




Primul este unul roz, tapițat și cu picioare de lemn, iar al doilea este un model pe care îl caut de ani de zile, însă nu am avut norocul și răbdarea să îl găsesc până acum. Vorbesc aici de un fotoliu tip șezlong, perfect pentru relaxare. Acesta va arăta minunat în fața geamului meu mare, iar culoarea va înviora întreaga cameră.

"Super! Acum că am găsit ce căutam ce ar fi să ne uităm și la câteva pături? Poate găsim ceva frumos la un preț bun." i-am spus eu bunicii. Ea a fost de acord așa că, am început să căutăm câteva, care se vor potrivi cu, culoarea fotoliului.
În câteva secunde am și găsit una moale și albă pe care am adăugat-o în coș și am trecut repede la categoria lor de animale de companie. Eu când văd, că un magazin are o astfel de categorie nu mă pot opri să nu cumpăr ceva și prietenului meu cel mai bun, iar alegerea mea a căzut pe o saltea bej.


Acum amândoi avem cuibușorul nostru călduros pentru diminețile răcoroase datorită celor de la Favi.ro.



Articol scris pentru SuperBlog 2020, Proba 5.



You Might Also Like

0 Comments