Empties//3

ianuarie 25, 2020


Bună tuturor!
Sper că ați început acest an cu mult entuziasm și bucurie 😸 deoarece eu cu siguranță așa l-am început. Știți cu toții că la începutul anului fiecare dintre noi obișnuiește să își propună câte ceva, ei bine eu pe lângă multe altele mi-am propus să fiu mai activă aici pe blog și să călătoresc mai mult, așa că uitați primul articol din acest an și bineînțeles altceva putea să fie decât un articol cu produse terminate!
Am ales să vă vorbesc despre produse foarte accesibile, dar și despre două puțin mai scumpe.
Ei bine nu vreau să lungesc foarte mult vorba așa că o să încep cu produsele accesibile, iar primul produs accesibil, care este și unul dintre preferatele mele este deodorantul Nivea Magic Pearl.


Este un deodorant, care se găsește în aproape toate magazinele, miroase excelent, nu pătează și are o rezistență mare. Eu îl folosesc dimineața și nu am probleme deloc toată ziua așa că îl recomand ch cel mai mare drag.
Următorul produs este tot un produs de la ei, despre care pot să spun că nu ma dat pe spate și este vorba de șervețelele lor demachiante.


Știu că ei au o gamă variată de șervețele demachiante, însă singurul beneficiu pe care îl avea acesta era mirosul și faptul că lăsa tenul catifelat, însă motivul pentru care spun că nu am fost foarte încântată de el este că nu era îmbibat în destulă soluție. Mi se păreau foarte uscate, iar pentru a șterge fall out-ul aveam nevoie de cdl puțin două șervețele.
Următorul produs este tot așa unul accesibil și vorbesc despre apa de gură de la Lacalut. Un produs pentru igiena orală foarte bun și esențial. El nu conține alcool și are un efect foarte revigorant.


La fel și el se găsește în toate supermarketurile și l-am ales pentru acest articol ca să evidențiez cât de importantă este igiena orală și un produs de igienă orală corespunzătoare, deoarece din câte am observat pentru unele persoane li se pare rușinos sau banal să vorbească despre produsele de acest gen. Ei bine mie nu! 😂
Să continuăm...
Următoarele două produse sunt de la Oriflame și este vorba despre o loțiune tonică și un gel de curățare.
Ași vrea să încep cu loțiunea tonică, deoarece ea era cea care mi-a plăcut mai mult și spun era deoarece nu se mai găsește în forma aceasta în catalog. Din câte am văzut cei de la Oriflame au înlocuit-o tot așa cu o loțiune tonică din ovăz dar au adăugat și fructe goji pentru al face mai eficient.


Următorul este un produs care se găsește în ediție limitată de obicei în perioada de vară și este vorba despre un gel de curățare din gama Pure skin.


El ca și eficiență este un produs foarte bun. Nu usucă tenul, are o textură groasă, un preț foarte avantajos, însă singurul locru care mie nu mi-a plăcut la el a fost mirosul, deoarece mă așteptam să fie puțin mai puternic. Chiar dacă în momentul de față nu veți găsi acest produs în catalog vă recomand să îl încercați pe cel clasic Purifying face wash, care pe mine m-a ajutat enorm când mă luptam cu acneea. 
Următorul produs este un gel de duș foarte fain de la Deliplus. Din păcate se găsește mai greu la noi în țară. Eu l-am primit cadou însă m-am uitat pentru voi la preț,care este pe undeva la 14 euro, ceea ce sinceră să fiu pentru salariile noastre e puțin mult. Dar pe lângă asta să știți că este un gel de duș, care persistă aproximativ 5 ore pe piele, are un miros fructat, puțin dulce, care mie mi-a plăcut la nebunie și vine într-o cantitate sănătoasă. 😂


Știți cum se spune "am lăsat ce e mai bun la sfârșit" 😂 și este vorba de produsele mele preferate pentru îngrijirea părului și mai exact șamponul și masca cu ulei de argan de la Nashi. Folosesc aceste produse deja de aproximativ doi ani și se vede diferența, deoarece înainte părul meu fiind decolorat era scurt și distrus, iar acum foarte multe persoane mă întreabă cum de arată așa de bine? Ei bine răspunsul se află în aceste două produse.


Produsele nu sunt chiar ieftine însă datorită consistenței și gramajului ele ajung aproximativ 3-4 luni. Fără să lungesc vorba o să vă spun ce fac ele. Hidratează, curăță și regenerează și pentru mine sunt produse must-have.


Ei bine asta a fost tot. Sper să vă placă și vă doresc o zi minunată în continuare. ❤❤😸
Bineînțeles ca și întotdeauna vă aștept părerea pe facebook, instagram, în privat sau în comentarii. 😁😁

You Might Also Like

0 Comments