Nyx Machinist Palette rewiew

octombrie 17, 2018


Recent s-a lansat noua colecție de la Nyx, care poartă numele de "Machinist", iar eu fiind pasionată de machiaje și fiind în căutarea unei noi palete de farduri am hotărât să vizitez magazinul.
În colecție sunt trei palete de farduri "Grind", "Steam" și cel achiziționat de mine, "Ignite".
Sinceră să fiu, când am văzut paletele pe raftul magazinului am fost foarte indecisă, deoarece nu știam pe care să o aleg. Vroiam ceva perfect pentru toamnă, așa că am ales paleta "Ignite" menționată și mai sus.
Paleta m-m uimit cu totul, deoarece nu doar ambalajul e senzațional dar și culorile sunt pigmentate, se blenduiesc foarte bine și sunt și foarte frumoase, și mi se pare că are un preț super accesibil.

Ea constă din doisprezece culori din care șapte sunt culori mate, patru sunt metalice, iar una este cu particule strălucitoare, și are chiar și o oglindă, care să recunoaștem este foarte folositoare mai ales într-o călătorie
Deci daca sunteti pasionate de machiaje ca si mine si aveti un magazin Nyx in orasul vostru va sfătuiesc să îl vizitati si sper ca noua colectie sa vă placă si vouă la fel de mult ca si mie.

You Might Also Like

0 Comments